Завершено моніторинг роботи ЦНАПів та єдиних приймалень соціального захисту

Фото: Олександр Мазуренко

Фото: Олександр Мазуренко

У вересні-жовтні 2015 року, в рамках ІІІ етапу проекту «Покращення якості адміністративних послуг соціальної та медичної сфери в обраних регіонах України», порівнювали якісні показники роботи Центрів надання адміністративних послуг та єдиних приймалень управління соціального захисту населення у м. Львові. Загалом було опитано 1600 осіб.
Провівши опитування серед клієнтів обох установ, вдалося визначити, що найвище респонденти оцінили роботу персоналу: найбільше вподобали і підкреслили важливість – це привітність та ввічливість персоналу. Відвідувачі ЦНАПів зазначили, що графік роботи та створення електронної черги їх задовольняє, натомість не оцінили за цими критеріями УСЗН. Оперативніше ж, на думку опитаних, надають послуги в УСЗН. Проблемними залишаються питання великих черг, про що зазначили 35,5 % опитаних щодо послуг УСЗН та 29,3% щодо послуг ЦНАП, а також великої кількості документів (17,1 % опитаних у ЦНАП та 5,9% - УСЗН). Загалом мешканці зазначають позитивні зміни в роботі влади в частині створення умов для обслуговування, наявності інформації, доступності послуг.
«Постійний зворотній зв'язок з клієнтами є пріоритетним завданням для нашої роботи. Даний проект дозволив не лише почути думку мешканців, але й визначив важливість кожного критерію для клієнта. Таким чином, ми маємо не лише статистичні дані, але й розуміння того, над чим насамперед потрібно працювати чи що підтримувати», - зазначає начальник адміністративно-господарського управління ЛМР Валентина Бартошик.
Беручи до уваги все опрацьоване, створено робочу групу за участю громадськості для розроблення шляхів вирішення проблемних питань. Будуть визначені конкретні заходи, результати, відповідальні та ресурси, які необхідні для досягнення мети. Результати роботи робочої групи та підсумки проекту будуть представлені на конференції, яка проходитиме у Львові 22-23 грудня.
«Важливо зазначити, що м. Львів досягнув високих результатів в рамках даного проекту, завдячуючи плідній співпраці між Львівським обласним відділенням ВБО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ», Центром надання адміністративних послуг та управлінням соціального захисту Львівської міської ради. Це успіх спільної діяльності неурядового та державного секторів. В ході реалізації проектної діяльності, ми не лише оцінили задоволеність клієнтів послугами, але й створили регіональні робочі групи для розробки реальних заходів впровадження рекомендацій оцінки», - пояснив координатор проекту у м. Львові Дмитро Тигач.

Марта Більська

Comments are closed.