ТОП-цитат з публічної лекції Чарльза Лендрі, спеціального гостя форуму «Креативний прорив»

Два дні у Львові говорять про нову стратегію міста – Стратегію прориву. Саме такою є основна тематика форуму «Креативний прорив», який триває 9-10 березня. Спеціальний гість форуму – Чарльз Лендрі, всесвітньовідомий британський фахівець з розвитку міст, автор книг з міського розвитку, серед них – книги «Креативне місто». Сьогодні в Будинку камерної та органної музики він прочитав публічну лекцію про те, як на основі концепції креативного міста побудувати відповідальну спільноту, яка дбає про кожного мешканця. Пропонує ТОП-цитат з публічної лекції.

Коротка підбірка цитат із публічної лекції Чарльза Лендрі:
   
- Я надзвичайно вражений тими зусиллями і досягненнями, які має візійна група у стратегії креативного міста Львова. Ви не просто використовуєте це слово як ярлик, етикетку рекламної кампанії.
   
- Місто громадян у світі кочівників. Для Львова важлива рівновага між тими, хто їде звідси і приїжджає до Львова. Якщо якість останніх буде високою, тоді буде позитив.
   
- Перш за все потрібно бути відкритим до допитливості, дозволити людям ставити запитання. Тоді вони можуть подавати ідеї, з яких може з’явитися інновація. Безумовно, не всі райони Львова будуть хабом потужної активності, але мають бути різні зони, які стануть точками інновацій та експериментів.
   
- Коли 30 років тому у мене лише виникла ідея креативного міста, Британія була у часі перетворень. Ми зрозуміли, що наша креативність – це нереалізований потенціал. Кожна людина, як і кожне місто, мають потенціал зростання і можуть стати на 5-10% більш креативними. Навіть такий ріст може дати великий результат.
   
- Одне з правил креативного міста: перейти від культури «ні, тому що» до культури «так, якщо». Кожному місту треба хоча б 1% людей  з таким мисленням. І якщо метрополія Львова має близько мільйона мешканців, то 1% активних людей – це насправді багато – 10 тисяч осіб!
   
- Культура визначає місто. А креативність – це кров, нервова система цього міста. Це те, що дає кисень будь-якому місту.
   
- Спадщина та креативність – це два великих друзі і партнери. Хоча креативність – це відновний ресурс, а спадщина – ні, але якщо їх поставити в партнерство, ми отримаємо дуже цікаві рішення.
   
- Амбітне місто 21 століття: де люди виходять за свої рамки, у спільні громади і публічні простори; де панує довіра – ви даєте, а не берете; де розуміють глибоку руку культури; знаходять способи об’єднувати старше покоління із молодим; де панує екологічна свідомість; де архітектори і будівельники мають естетичну відповідальність.
   
Нагадаємо, Чарльз Лендрі – автор концепції креативного міста. Його книга «Креативне місто» змінила світ, а його допомога в розробці стратегій змінила такі міста, як Дублін, Амстердам, Ляйпціг, Люблін і ще понад два десятки.
   
Нагадаємо, 9-10 березня у Львові триває форум «Креативний прорив», який об’єднав спільноту креативних людей з усієї країни задля творення нової моделі креативного, соціально відповідального, партисипативного міста («Міста 3.0»). Розпочався форум з презентації нової стратегії Львова – Стратегії прориву.
   
Форум – унікальний шанс вивести дискусію про роль творчості та креативу в контексті розвитку міста на якісно новий рівень. У межах Форуму відбудуться як сфокусовані дискусії в межах напрямків розвитку креативного міста, так і практична частина зі всіма учасниками.
   
Протягом двох днів у Львові презентують перші напрацювання щодо Стратегії прориву міста Львова до 2027 року. Дуже важливо те, що формат презентації - у вигляді максимальної залученості ключових стейкхолдерів до її реалізації.
   
Форум відбувається за підтримки Міжнародного фонду "Відродження". Організатори: Львівська міська рада, Інститут міста, ГО "Креативне місто", Кластер розвитку освіти та креативності. Партнери:  Український католицький університет, готель "Леополіс", "НІКО-ЗАХІД", Lviv Media Forum , Студрада економічного факультету ЛНУ імені Івана Франка.
 

Христина Процак

Comments are closed.

Партнери: