Корисні сервіси міста, що спрощують життя

Львів’яни регулярно звертаються до комунальних служб, аби оплатити квитанції, дізнатися про тарифи, і, здебільшого, це забирає багато часу через постійні черги. У місті працюють гарячі лінії та прямі контактні телефони різних служб, за якими можна набагато швидше отримати необхідну інформацію.

Щось трапилося – допоможе гаряча лінія міста

Гаряча лінія міста за тел.: 15-80 або (032) 297-59-11 — міська багатоканальна телефонна служба, де кожен мешканець Львова може отримати потрібну консультацію. Така служба не тільки надає консультації, а й контролює, як вирішуються конкретні проблеми.

Подати заяву чи скаргу через електронне звернення

За цим посиланням можна звернутися до Львівської міської ради та її виконавчих органів із заявою, скаргою, чи пропозицією за допомогою електронного звернення. Для цього Вам необхідно заповнити аплікаційну форму.

Надати всі показники через ІнфоЛьвів

Більше не потрібно витрачати час на черги. ІнфоЛьвів - сервіс, користуючись яким ви зможете сплатити рахунки за комунальні послуги не виходячи з дому чи не покидаючи робоче місце. Для того, аби скористатися такою послугою, потрібно на сайті  зареструватися у розділі «Мій кабінет», активувати систему «Мій кабінет», перейшовши за посиланням Пiдтвердити мiй облiковий запис у листі, що надійшов на Вашу пошту та заповнити дані Особистого кабінету.

Отримати консультацію від ПАТ «Львівобленерго»

В інформаційно-консультаційному центрі за номером (032) 239-21-26; (032) 239-21-29 або (032) 239-24-58 можна отримати фахові консультації та роз’яснення з питань  електропостачання, а також інформацію про тарифи на електроенергію, пільги та субсидії, нарахування та порядок оплати за спожиту електричну енергію, тощо.

Подати показники у ПАТ «Львівгаз»

Щоб подати показання лічильника необхідно зателефонувати за номерами контакт-центру (032) 2907-104 або (067) 2177-104 та прослухати підказки автовідповідача. Так, обравши на телефоні клавішу 2 клієнту потрібно ввести десятизначний номер особового рахунку, а після голосової підказки показання лічильника. Також, аби подати показники, можна надіслати смс із номером особового рахунку та показником лічильника на 7104.

Повідомити про аварію у ЛКП «Львівводоканал»

За телефоном 15-51 або (032) 276-20-50 можна надати інформацію про аварію вуличної водопровідної мережі, прорив труби, витік води і одразу ж приїдуть фахівці із відповідним технічним обслуговуванням. Якщо ж витік води трапився усередині будинку або в підвалі, тоді необхідно звернутися до житлово-експлуатаційної організації, у якої на балансі перебувають будинкові мережі.

Проконсультуватися у ЛМКП «Львівтеплоенерго»

За телефоном диспетчерської служби 15-85 або за телефоном лінії тепла (032) 229-30-00 можна отримати консультацію по тарифах, централізованому опаленню, повідомити про аварію, надати скарги чи пропозиції

Написати петицію online

У цьому розділі можна підтримати вже існуючі петиції громадян, а також створити власну петицію. Аби це зробити, потрібно перейти за посиланням  та натиснути кнопку «Створити петицію».

Роксоляна Совицька

Comments are closed.